Thursday, June 7, 2012

Cute Kittens

Bismillahirrahmanirrahim...




Assalamualaikum.
Annyeong!



Alahaiiiiiiiii,omeyy je kann kucing ni.Atoto,geram nye.Best tak bela kucing?Mesti best kann..Hari-hari boleh main,belai,oh bestnye!Jelly Jealous niyh.Harini, tengok gambar2 kucing je lah,erkk?Bolehhh kan?Haha.Let's see.


**Hello! I'm Meredith Grey Swift**


Eeeeeepppppp,omeyy nye diee.Ni lah kucing Taylor Swift.Kenal takk?Lahh,mesti lah kenal kann.Country Singer tuuu.*teruja Swifties* Meredith ni omeyyyy sangat.Tak percaya?Kfine,ni bukti;

  


K,dah lah,semak asyik meredith je.Kitten(s) lain takde ke?Ye,takde adee,mestilahh,nak tengok ke tak nak?Nak?Taknak?Yg taknak tu moh tekan *Ctrl+W* Ehh,yang nak tengok tu jgn lah tekan Ctrl+W.Tu untuk yg taknakk,nanti xpasai-pasai nangis sorang-sorang.Aiyokkk!Sape buat!Aiyokkk,x taiyokk,balik rumah makan sayur.Merapu lak dahhh.K tanpa berlengah masa, mari kita saksikan gambar-gambar kucing yang comel. *Amboih,ayat mu*.










Omeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, kannnnnnnnnn!K, dah cukup.Harap2 enjoy baca entry ni, walaupun takde banyak cerita.So,sampai sini je lah.Bye and Assalamualaikum.

p/s: Sorry sebab jarang update =)

2 comments:

Nurulee said...

Comel gila kucing dalam cawan. Urhh, semua comel. Hehe =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/studying-is-my-priority.html

Nur Atiqah Izzati said...

Tulahh, comel kannn. =)